Avaliación recíproca de badminton

-A miña experiencia como alumno avaliador:

 Á hora de avaliar os meus compañeiros a idea pareceume graciosa e incluso xerou algunha risa nerviosa en primeiro momento pensando no caos que existiría á hora de saber que avaliar, pronto dinme conta que infravalorei tanto aos meus compañeiros como a min, se ben o ambiente foi relaxado e xovial, tanto o criterio coma os coñecementos plasmados á hora de avaliar foron extremadamente precisos e profesionais, o cal fíxome decatarme de que o meu coñecemento sobre badminton (o cal previamente era nulo) expandiuse notablemente e progresivamente ó longo destas semanas de clase, e non soamente á hora de xogar senón tamén á hora de analizar a outro individuo, aínda asi é relativamente complicado a tarea dun avaliador no sentido de que, por exemplo, costábame no quedar inmerso no xogo, é dicir que o criterio obxectivo desaparecía e aparecía o meu eu aficionado que disfrutaba de ver un smash que deixe ao contrario coma unha estatua.

-A miña experiencia coma alumno avaliado